Jak można sprawdzić, czy jest się dobrym menedżerem?

Każdy menedżer uważa, że jest dobry w tym, co robi, ale skąd można mieć pewność? Czy istnieje jakiś rodzaj pomiaru? Kiedy siedzisz w swoich białych meblach biurowych, skąd możesz mieć pewność?

Wiedza o tym, czy dobrze sobie radzisz z zarządzaniem, czy nie, jest niezbędna, jeśli chcesz wydobyć ze swoich pracowników to, co najlepsze, i uniknąć niskiej wydajności.

Na tej infografice znajdziesz kilka pomysłów na to, jak być dobrym menedżerem.

Źródło: www.cornonthejob.com/career-advice/how-to-be-a-great-manager-infographic

Jeśli zaznaczasz te pola, są szanse, że jesteś na dobrej drodze do zostania świetnym menedżerem, ale najważniejszym sposobem, aby się o tym przekonać, jest ocena morale pracowników. Jeśli Twoi pracownicy są uśmiechnięci, wpadają na nowe pomysły przy krzesłach w sali konferencyjnej, a produktywność rośnie, Twoje umiejętności zarządzania prawdopodobnie są wysokiej jakości.

Bycie bezstronnym jako menedżer jest bardzo ważne, ale równie ważne jest bycie sprawiedliwym, słuchanie pracowników, zachęcanie do nowych pomysłów i otwieranie drzwi.

Jak można rozpoznać, że ktoś jest dobrym menedżerem?

Powiązane artykuły

Kontakt

Telefon: 503-458-238

Email: kontakt@startuproadshow.pl

Adres

00-008 Warszawa 
ul. Tarnowska 4 

Godziny pracy

pn - pt 8:00 - 16:00 

Misja firmy

Zajmujemy się doradztwem w urządzaniu przestrzeni biurowych. Na naszej stronie znajdziecie Państwo wiele ciekawych i przydatnych artykułów związanych z organizacją przestrzeni  biurowej i ergonomią pracy. Zapraszamy do miłej lektury!

Polecamy